• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Сторінка вихователя-методиста

Виходячи з цілей методичної роботи і вимог до особистості та діяльності педагога намагаємось здійснювати роботу за такими напрямками методичної роботи:

  • Курси підвищення кваліфікації
  • Науково-практичні семінари
  • розв'язання актуальних освітніх проблем в творчих групах
  • узагальнення досвіду роботи педагогів

    Методична робота з кадрами:

    • Підвищення рівня фахової майстерності педагогів
    • Курсова перепідготовка
    • Атестація педагогів
    • Наставництво
    • Педради
    • Семінари
    • Консультації
    • Колективні перегляди
    • Робота творчої групи

      Навчання педагогів відбувається в інтерактивних формах спілкування:

      • Круглий стіл, диспут, консультації
      • Інтерактивні лекції
      • Навчальні тренінги
      • Семінари, семінари-практикуми, науково-практичні семінари, семінари для педагогів спеціальних груп
      • Вивчення структури та оснащення матеріального середовища
      • Спостереження колективних форм діяльності дітей, індивідуальної самостійної роботи дітей, взаємовідвідування відкритих занять

Головними завданнями методичної роботи ДНЗ є:

· підвищення соціально-психологічної культури педагогічних працівників;

· вдосконалення педагогічної майстерності та сприяння особистісному професійному зростанню педагогів;

· сприяння в опануванні світовою, національною, побутовою культурою;

· підтримка ділового тонусу педагогів;

· стимулювання розвитку ініціативи, творчості, пошуку;

· створення умов для праці в режимі розвитку, в напрямку опанування новими методами, прийомами, засобами, технологіями, системою навчання та виховання, підвищення комп’ютерної грамотності.

/Files/images/foto/0_6d223_52be1992_XL.jpg Професійному зростанню педагогів сприяє продумана стратегія управлінської діяльності, яка здійснюється у відповідній системі:
– педагогічна діагностика,
– визначення мети і засобів реалізації навчально-виховної діяльності,
– контрольно-оцінювальна діяльність.
Контрольно-оцінювальна діяльність спрямована тільки на підвищення професійної майстерності, на надання ділової компетентної допомоги, вивчення стелю роботи, особистісних якостей, рівня культури педагогів.
Контроль за розвитком дітей базується на загально-дидактичних вимогах: науковість, об’єктивність, доказовість, системність, доброзичливість, гласність.
В колективі є цікаві, ініціативні, досвідчені педагоги: Діденко Є. Я., Пухно І. П., Юшко Н. С., Нінікітіна Л. Ф., Данілевська Л. М., Хриплива Ю. Ф., Черенкова І. М. та інші.
Головні пріоритетні напрямки в роботі цих педагогів: розкриття здібностей і можливостей кожної дитини, сприяння розвиткові життєздатності дошкільнят, як головної умови, що допомагає їм успішно діяти в різних ситуаціях, працювати на високий рівень результативності в навчанні та вихованні дошкільників.
Форми і методи роботи, які використовують педагоги, передбачають особистісно-зорієнтоване включення дитини в освітньо-виховний процес, який спрямований більше на соціально-особистісний розвиток дитини, аніж на інтелектуальний.
Кiлькiсть переглядiв: 17